NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

To pole jest wymagane

Szpital w Pszczynie korzysta z voicebota do potwierdzania wizyt pacjentów

Autor: oprac. KM • Źródło: Szpital Joannitas w PszczynieOpublikowano: 10 kwietnia 2024 12:00

Od 4 kwietnia Szpital Joannitas w Pszczynie używa voicebota do potwierdzania wizyt pacjentów. Automatyczny asystent głosowy ma usprawnić komunikację i zredukować liczbę niewykorzystanych terminów.

Szpital w Pszczynie korzysta z voicebota do potwierdzania wizyt pacjentów
Asystent głosowy będzie dzwonił do pacjentów z numeru telefonu 699-607-840. Fot. Shutterstock
  • Od 4 kwietnia voicebot potwierdza umówione wizyty pacjentów w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
  • Wprowadzenie bota ma na celu zminimalizowanie niewykorzystanych terminów i poprawę dostępu do specjalistów
  • Asystent głosowy zautomatyzuje proces potwierdzania i zmiany dat wizyt, co usprawni komunikację szpitala z pacjentami i zwiększy efektywność rejestracji
  • Voicebot będzie również informował pacjentów o przygotowaniu do badań diagnostycznych i wysyłał przypomnienia SMS

Szpital w Pszczynie z voicebotem

Od 4 kwietnia Szpital Joannitas w Pszczynie zacznie wykorzystywać voicebota, czyli automatycznego asystenta głosowego, do potwierdzania zaplanowanych wizyt pacjentów w poradniach i pracowniach szpitalnych. Głównym celem wprowadzenia tego nowoczesnego narzędzia jest zwiększenie efektywności komunikacji ze strony szpitala oraz redukcja liczby niewykorzystanych terminów wizyt.

Asystent głosowy będzie dzwonił do pacjentów z numeru telefonu 699-607-840, przypominając o nadchodzących wizytach oraz instruując ich, jak odpowiednio przygotować się do procedur takich jak kolonoskopia czy gastroskopia. W przypadku, gdy pacjent nie będzie mógł pojawić się na umówionej wizycie, voicebot dostarczy do rejestracji informacje niezbędne do umówienia nowego terminu. Dodatkowo pacjenci otrzymają wiadomość SMS z przypomnieniem o wizycie dzień przed oraz siedem dni przed planowanymi badaniami.

Szpital Joannitas stosuje voicebota w nadziei, że nowe technologie przyczynią się do lepszego zarządzania placówką medyczną, co przełoży się na większą satysfakcję pacjentów i lepszą koordynację pracy szpitala. Wdrożenie systemu jest częścią szerszej strategii szpitala, która zakłada użycie nowoczesnych rozwiązań technologicznych w celu usprawnienia działania szpitala i zwiększenia dostępności usług medycznych.

Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google NewsObserwuj nas w Google News
Dowiedz się więcej na temat:
Podaj imię Wpisz komentarz
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum