w

Agencja Media Ready przygotowała spot do kampanii Enterol Forte

Agencja media ready przygotowała spot do kampanii enterol forte

Agencja Media Ready (Group One) przygotowała dwa spoty dla marki Enterol Forte do kampanii telewizyjnej i online w wersji całorocznej oraz letniej. Agencja odpowiada za ich koncept kreatywny oraz produkcję. Współpraca jest wynikiem wygranego przetargu rozpisanego przez firmę Biocodex Polska. 

Biocodex już od ponad 20 lat zapewnia produkty dla równowagi mikrobioty jelitowej w Polsce. Jest uznanym ekspertem i liderem w dziedzinie Mikrobioty, a realizacja tej misji składa się z trzech filarów: oferty probiotyków, które poprawiają stan ludzkiej mikrobioty, promocji wiedzy na temat mikrobioty oraz jej roli w funkcjonowaniu całego organizmu, dzięki działalności Biocodex Microbiota Institute, a także wsparcia rozwoju nowych odkryć naukowych w tym zakresie poprzez finansowanie badań naukowych przez Biocodex Microbiota Foundatio. 

Jednym z produktów Biocodex jest lek probiotyczny Enterol Forte. Marka pod koniec lutego bieżącego roku wystartowała z nową kampanią reklamową w telewizji oraz internecie. Kampania opiera się na spocie, który został przygotowany w dwóch wersjach 30-sek. i 15-sek.. Tworząc koncept kreatywny agencja Media Ready skupiła się na kontynuację motywu Pilota, który już wcześniej pojawił się w odświeżonej komunikacji leku probiotycznego Enterol Forte. Dwóch pilotów za sterami obrazuje podwójne działanie Enterol Forte oraz podkreśla znaczenie przyjmowania leku razem z antybiotykami w celu przywrócenia równowagi mikrobioty jelitowej. 

Agencja Media Ready, należąca do Group One, przygotowała dwa spoty, których jest autorem od idei aż po produkcję dwóch wersji — całorocznej oraz letniej. Reżyserem spotu jest Tomasz Okulicz. 


 

78% dostawców planuje zaakceptować kryptowaluty do 2024

78% dostawców planuje zaakceptować kryptowaluty do 2024 roku – raport Salesforce

Ubrania do oddania

Badanie: Co Polacy robią z nienoszoną odzieżą / Akcja EPP i Ubrania Do Oddania